Wat was er zo bijzonder aan Secramento waar middle off the road ooit over zong?

Nadat ik die stad via street vieuw bekeek zag ik daar niks bijzonders.Een amerikaanse stad zoals er duizenden zijn bah.Alweer een illusie armer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Antwoorden (3)

Het liedje gaat ook meer over het weer en de zgn.
Indian Spring van Sacramento.

There's something about the weather that ev'rybody loves
They call it the Indian spring of Sacramento
And when the sun is up in the sky
The wind is blowing by the riverside most ev'ry day
You're in Sacramento - a wonderful town
Sing, sing, sing, din-di-din
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze vonden het een prettige stad. open, vriendelijk met lekker voorjaarsweer. Het lied gaat over de sfeer, mensen etc. Niet over de gebouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is de hoofdstad van california,het id de hoofdstad van de rivieren,en het is een open,vriendelijke plaats,met aardige mensen,en het klonk leuk,sacramento