Wie is de artiest van dit liedje 'In het oerwoud'?

Ik heb lang geleden met een playbackshow meegedaan (was in 2000) en had gedanst op een liedje dat niet met shazam te vinden is . Is er iemand die misschien weet wie dit zingt . Heb op internet een klein stukje tekst kunnen vinden maar ook hier kwam ik niet verder mee . Het heet in het oerwoud en de tekst daar sluipt een leeuw heel zacht . lijkt op de lions sleep tonight . Als iemand enig idee heeft hoor ik het heel graag hier is de link

https://www.mediafire.com/file/jz35tz95wnmiryq/IN_HET_OERWOUD.mp3/file

2 jaar geleden
in: Muziek
1.9K
pauls
2 jaar geleden
helaas is deze niet degene die ik bedoel maar bedankt voor het proberen
Amadea
2 jaar geleden
Zou het Zing'es Liedje 22 kunnen zijn? Dan moet jij in die tijd nog op de basisschool hebben gezeten. De link verwijst naar https://www.lkca.nl/; helaas moet je daar ingeschreven zijn om te kunnen achterhalen wie daar "Het oerwoud" zingt.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Ik weet niet van wie de minnen zijn op de antwoorden, maar mochten die van de vraagsteller zijn, dan is dat niet de bedoeling. Je geeft nu 2 minnen op antwoorden die aansluiten bij jouw vraag. Dat het niet het gewenste antwoord is, is niet een reden om er een min op te geven. Misschien heeft het te maken met je vraagstelling

Antwoorden (2)

Ik betwijfel of het een echt liedje is. Ik kwam wel een website tegen met dezelfde tekst. Zie bron
2 jaar geleden
Het zou dit liedje kunnen zijn van Samson en Gert.....
https://www.youtube.com/watch?v=Dn_g4qRajI0
2 jaar geleden
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Dacht ik eerst ook, maar de tekst bevat niet de regel die de vraagsteller zelf noemt