Hoe heet het lied uit de jaren '80 met een woord vergelijkbaar met 'Sunny Sunny ooh''?

Het lied heet geen Sunny, maar lijkt er veel op. Het is een vrouwen stem dat dit zingt. Het lied is onder andere bekend geworden in Spanje, maar is een Engelstalig lied.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
klaariskees
6 jaar geleden
Soley Soley is uit 1971
Amadea
6 jaar geleden
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand de oorsprong van een liedje in het verkeerde decennium inschatte...

Antwoorden (2)

Mogelijk bedoel je "Soley Soley" van Middle Of The Road.
Dat werd gecomponeerd door de Spaanse liedjesschrijver en producer Fernando Arbex,
Toegevoegd op 01 maart 2018 19:01: tekst
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, sorry dit is hem niet het lied komt echt uit begin jaren 80. Maar toch bedankt.
Een andere mogelijkheid is "Sunny" van Boney M.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, dit is het ook niet.