waar vind ik instrumentale versies van nummers van Annie M.G Schmidt?

ik ben op zoek naar instrumentale versies van liedjes van Annie M.G Schmidt. bijvoorbeeld: de laatste dans, ik hoef alleen maar even zo te doen, zonder jou en nog veel meer. de meeste nummers staan niet karaoke op internet. weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
3.1K

Antwoorden (1)

Je zou de cd Backtrack 22 kunnen kopen. Deze bevat de mooiste liedjes van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink om zelf te zingen, waaronder: Het is over, Vluchten kan niet meer, Wat voor weer zou het zijn in Den Haag.
Amadea