Bij beide links krijg ik hetzelfde te horen. Shazam vertelt mij dat het "Drunken Beauties" heet en uitgevoerd wordt door Liu Yiduo.

Toegevoegd na 1 dag:
Nu de juiste tweede link is toegevoegd kon ik bij Charlotte op laten zoeken door Shazam dat zij het liedje "Je vais t'aimer" gebruikt dat wordt gezongen door Louane.

P.s. Wat irritant vind ik het dat het publiek op de maat mee gaat klappen alsof het een vrolijke mars is....
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt!
en ik heb het linkje aangepast, nu zouden het wel twee verschillende moeten zijn
Amadea
6 jaar geleden
Nee hoor, nu zijn het zelfs twee precies dezelfde links geworden. Eerst stonden er verschillende links maar die hadden hetzelfde optreden, van Benjamine, als resultaat. Op welke youtube een Charlotte te zien is weten wij nog niet....
Amadea
6 jaar geleden
Ah, nu is er een link met een ander persoon en een Franstalig liedje.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
super bedankt!!!!!