Wat is een goede app om muziek op te luisteren (offline) voor op de iphone 6s?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik dacht dat er geen FM ontvanger in die telefoon zat, maar ik kan mij vergissen.
Ritsuka
6 jaar geleden
iPhone heeft een standaard muziek app.
TurfGraver
6 jaar geleden
Audio op je mobiel zetten (lokaal) en luisteren maar (zijn we nu al vergeten dat je muziek niet perse hoeft te streamen?).

Antwoorden (2)

Met spotify kun je ook op de iphone muziek luisteren.
En je kunt nummers of hele albums downloaden zodat je ook offline kunt luisteren.
Zodra je weer online bent heb je weer toegang tot een zeer complete muziekbibliotheek.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hier is wel een premium account voor nodig.
Video D/L je kan daar mee filmpjes van yt downloaden en offline bekijken en beluisteren. Als je apparaat uitschakelt zonder de app compleet af te sluiten speelt het muziek door op de achtergrond. Dat verbruikt minder energie. Ik weet alleen niet als het ook besckibaar is voor andriod.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het ook op andriod zou willen hebben dan