welke zangeres hoor je in penoza tv serie nl?

penoza is een nederlandse tv serie in het fragment van de zus van carmen hoor je op de achter grond een zangeres zingen terwijl carmen met haar man aan het dansen is en ook haar zus met haar verloofde.hij stelt haar de vraag of ze iedereen kent dan komt opeens steven naar frans en hij beschuldigd hem dat hij de politie heeft gebeld en hij begint met frans te vechten en na dien stopt de muziek. tot wanneer frans zegd muziek maar dan is het een andere muziek.helaas hoor ik de woorden niet echt goed maar ik denk dat ze zingende of my hol world of and the rain storm

6 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

In de Nederlandse tv-serie Penoza wordt de muziek gezongen door de Nederlandse zangeres Ilse DeLange.
Bronnen:
een maand geleden