Hoe kan ik geluid op mijn pc verdelen?

Het zit namelijk zo: mijn laptop staat op mijn bureau en links daarvan staat een extra scherm, dat ik inplug als ik op mijn computer bezig ben. Ook staat er elders op mijn kamer staat er een box met Bluetooth, die ik ook soms gebruik. Als ik aan het studeren ben zet ik wel eens muziek op. Die muziek komt dan oftewel vanhet extra scherm, en anders van de box met Bluetooth. Is er nu een manier zodat ik ze gewoon beiden tegelijk kan laten spelen? Zoals een rood-wit draadje in principe. Dat zou ook handig zijn voor te dj’en, wat ik ook soms doe. Gaat dat? Of bestaat er een programma voor?

Misschien ook nog interessant om mede te delen is dat het geluid van mijn computer zelf geregeld wordt vanuit een programma van Beats Audio (stond er standaard op, bij configuratiescherm. Via daar is het ook niet mogelijk om het geluid te splitsen. Zie bijgevoegde foto’s. En met draadjes zou ik liever ook niet gaan werken, want dan heb ik een versterker etc. nodig.

Bestaat daar dus iets voor? Via 'recording devices' gaat het ook niet, als je het ene apparaat enabled, disabled die automatich het andere.

Toegevoegd na 5 minuten:
Misschien zelfs nog de het geluid van mijn computer zelf erbij, al is de kwaliteit ervan niet zo goed dan de rest.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

Ja. Een audio splitter kan helpen. Die kosten bijna niks bij de action, en doen 't goed.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het probleem is dat die Bluethoot box wat verder staat en ik dat die bekabeling in het midden van de vloer moet gaan leggen. Dus er zou echt iets intern moeten zijn waar we dit kunnen regelen.