Hoe zet je de reclames aan bij spotify?

Ik heb sinds kort een spotify premium account, maar ik mis de reclames eigenlijk wel, je hoorde altijd wel leuke muziek in de reclames enzo en ik zou de reclames graag weer aanzetten, hoe is dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan zou ik je premium account opgeven. Premium betaal je voor om geen reclame te krijgen, ik denk niet dat er een optie is om reclames aan te zetten bij een premium account

Antwoorden (1)

Ik denk dat dit alleen op te lossen is door het premium account op te zeggen. De reclames zijn voor spottify een inkomstenbron die ze niet meer nodig hebben als jij een premium account betaald.