Skyradio chrismas station, heeft deze zender ook een plekje in de ether of is deze alleen online te luisteren?

Vraag spreekt voor zich

7 jaar geleden
in: Muziek
3.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het Skyradio Christmas station die je nu beluistert is alleen online.
Sky Radio zendt ook Kerstmuziek uit via de radio, maar is een andere Skyradiozender en niet online.
Dit schrijven zij zelf:
Tijdens de kerstdagen zendt Sky Radio ook veel kerstmuziek uit op de zender, ze profileren zichzelf dan als 'The Christmas Station'. Niet te verwarren met The Christmas Station, de digitale zender van Sky Radio die al een hele tijd voordat het Kerst is non-stop kerstmuziek uitzendt. The Christmas Station is enkel via internet te beluisteren.
http://www.frequentie.fm/sky+radio/

Antwoorden (1)

Sky radio is ook via de ether te beluisteren. Frequentie afhankelijk van waar je woont / bent. Zie link.

Toegevoegd na 3 minuten:
The Christmas Station is alleen tijdens de kerstdagen op Sky radio.
De aparte zender die ook The Christmas Station heet en ook van Sky radio is, is al een tijd voor kerstmis te beluisteren. Dat is echter alleen een digitale zender en dus niet via de ether te beluisteren.
Zie 2e link.
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Dat gaat toch niet over Christmas Station?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ plus
http://www.skyradio.nl/playlists/sky-radio-christmas
Precies zoals het er staat. Allebei van Sky radio maar wel apart.
Amadea
7 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: toen ik mijn reactie schreef was de toevoeging op het antwoord nog niet aanwezig.