Wat is een van de hardste draaloze bluetooth spekaer?

Ik wil graag een speaker voor buiten zonder stopcontact gewoon met bluetooth aan een mobiel of met een kabeltje naar een ingang. Ik zie veel producten maar allemaal van die hele kleine bass en niet echt geluid wat heel hard gaat. Zeg maar zo een speaker wat je op een pc doet in die richting maar dan zo har dmogelijk want het volume zoals dat is buiten niet te bereiken. Dus me vraag is weet iemand de hardste gaande speaker en die ook niet al te prijzig is ? Alvast bedankt

7 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (1)

Jbl Extreme, kost rond de €300

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb je ook nog eens een opblaas stoel er bij ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
andyka
7 jaar geleden
Thanks is de bass ook lekker hard ? vanwege het formaat lijkt de bass me niet zo. Ik kijk altijd op youtube video's van die boxen maar dan is het erg moeilijk in te schatten hoe hard hij gaat omdat het op een video is ,