Ik zoek een liedje, kan iemand mij helpen?

Ik hoor hem wel eens op de radio, maar de titel kan ik steeds maar niet verstaan. De beschrijving:

Het begin van het lied is Spaans, even als de coupletten
Ik hoor tenminste het Spaanse woord voor morgen 'mañana'
Het refrein is Frans, waar ik de woorden hoor 'ne ce pas', en 'perdu'.
Het lied heeft een soort van reggae ritme, maar dan sneller. De maat wordt aangegeven door zo'n hawaiaans gitaarmuziekje. Na het refrein hoor ik scratching, wat wiebelgeluiden.
Op het eind klinkt een vrouwenstem die het refrein met zachte stem na zingt die klinkt alsof ze door de telefoon praat. Het hele lied klinkt eigenlijk alsof ze door de telefoon praten, de stemmen zijn in iedergeval bewerkt.

Ik hoorde het lied laatst weer op de Italiaanse radio, en nadat het lied was afgelopen verstond ik 'bla bla bla il corresonde', als titel van het lied. Ik heb hem nog niet kunnen vinden, wie helpt mij!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2K

Het beste antwoord

Gevonden! Manu Chao, Me gustas tu.
Heerlijk nummer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow stippel! dat moet m wel zijn! GOEDVAN JE!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is hem inderdaad: Me gusta la mañana, me gustas tu!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat goeoed!! om dat te kunnen vinden.

Andere antwoorden (2)

iedere radio station heeft zijn playlist online staan zo kun je zien wat er gedraaid is.
noteer de dag en de tijd dat je het liedje gehoord hebt en ga dan kijken in de online playlist van het radio station.

Toegevoegd na 15 minuten:
ik heb net een airplay top 100 van italie toe gevoegd misschien staat die daar tussen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak staat op de internetpagina van de radiozender welk nummer ze op dat moment draaien. Dus als je hem nog een keer hoort misschien even snel op internet kijken?