Bestaat er zoiets als een wedstrijd, waar je je eigen musiek kan laten deelnemen, wat met de computer is gemaakt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

538 demo duel?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja daar zijn meerdere wedstrijden voor.
Het ligt er een beetje aan in welke muziekstijl je bezig bent.
Er zijn meerdere forums waar je je eigen creatie kan insturen.
Maar zoals ik al zei het ligt een beetje aan de muziekstijl.
Als je een beetje in de house richting zit zou je eens rond kunnen kijken op onderstaand forum.
Daar vind je alle lopende Producer contests.
suc6 ermee. En vergeet je nummers niet vast te leggen voordat je ze openbaar maakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Renoise (een tracker die ik vroeger veel gebruikt heb) heeft een aantal wedstrijden (zie bron). Bij sommige daarvan moet de muziek geproduceerd zijn met Renoise, maar niet allemaal.