Moet je je theorie certificaat meenemen naar je muziek examen?

Ik ben hem namelijk kwijt. Ik heb echt dagen gezocht. Het examen is volgende week al. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Dit ligt toch echt aan de instantie waar je naartoe gaat. Een leerinstantie heeft het recht om papier van jou te vragen. Je kan je diploma's ook opvragen bij DUO, hier kan je een uittreksel uitprinten. Je kan ook een uittreksel aanvragen op papier, dit kost je echter €72 en duurt 3 weken.

Wel is het verstandig om even de instantie te bellen om na te vragen wat de gang van zaken is. Op deze manier weet je zeker dat je de originele papieren mee moet nemen of dat een uittreksel voldoende is.