Wie zijn de leden van gaukhartas?

Gaukhartas is een kazachse meidengroep, maar ik weet niet wie er allemaal inzit. Het waren 4 meisjes dacht ik. Weet iemand wie ze zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1K
SimonV
8 jaar geleden
Hier zie je een video:
https://www.youtube.com/watch?v=d82R9OsSymE

Antwoorden (1)

Het vocaal kwartet "Gauhartas" werd opgericht op 21 oktober 2013 vanuit het nationale conservatorium van Kazachstan. De leden van het kwartet zijn: Gulnur Tursunhan, Asel Atabekkyzy, Gulim Musakhan, en Asem Abdualieva.
Ze deden in september 2014 mee aan de Kazachstaanse versie van X Factor maar wonnen niet.
Amadea