Wat is het doel van de radio 538 koninginnedag party @ museumplein Amsterdam?

Om de bezoekers te vermaken, dat zowiezo wel. Maar wat is het doel van radio 538? Waarom organiseren ze dit feest? Puur om branding en meer luisteraars?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://koninginnedag538.i-s.nl/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schetst mijn verbazing dat het ook nog uitgezonden wordt op televisie.. Pfffffffff
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh leuk, weet u welke zender?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RTL 4?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correctie; RTL 5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!

Het beste antwoord

reclame ja, brood en spelen gaan er altijd wel in. gratis? ja gratis! meer hoeft een nederlander niet te weten voordat reclame sondevoeding word aangelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Ja, die reclamejongens, dat is me toch wat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
indd stomme nederlanders, enyhoes ik loop even naar de koelkast voor een coca cola.

Andere antwoorden (2)

Is koninginnedag niet gewoon een excuus voor een te gek feest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
538 komt naar je toe...
Je moet je laten zien.
Amsterdam is the place to be en als zichzelf respecterend
station hoor je er bij te zijn.
En het is natuurlijk geweldige reclame, een prima
manier van branding.