Is spotify echt helemaal gratis?

Ik wil graag iets waar ik makkelijk muziek mee kan downloaden, en volgens mij kon dat met spotify? Maar ik weet niet zeker of spotify nu gratis is, want er van wel, en dat je met een premiumpakket wel moet betalen. Komen er nooit plotseling kosten ofzo?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
19.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet niet of je met de gratis versie kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
YouTube converter is een makkelijke en gratis manier om aan je muziek te komen. Het zet het filmpje om in MP3 formaat, waarna je het kunt plakken in bijvoorbeeld iTunes, om het vervolgens op je telefoon te zetten. Kost wat tijd, maar het is helemaal gratis en goede kwaliteit.

Antwoorden (3)

Spotify kan je gratis gebruiken. Wel met reclames.
Je Download het muziek niet je streamt .
Met de betaalde versie kan je ook offline luisteren .

Wel is er kans dat je binnenkort veel minder muziek hebt in de gratis versie.
De enige kosten die je kan krijgen is als je veel via mobiel internet streamt en over je bundel heen gaat
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je gratis spotify neemt is het inderdaad volledig gratis. Er zijn enkel een paar nadelen zoals de volgende:
- Je kunt een hetzeflde liedje maar een x aantal keer luisteren. ( dacht dat je het maar 5 keer kunt beluisteren.)
- Je krijgt reclame te horen tussen je liedjes door. (kan erg vervelend zijn)

Echt downloaden kun je met spotify niet. Je kunt muziek wel offline beluisteren. Dat betekend dat je wanneer je geen internet hebt de door jou gekozen muziek toch kunt beluisteren. Dit kan enkel als je je aanmeld op je spottify account. je kunt de muziek dus niet op je mp3 of telefoon zetten.

Ik heb zelf een premium account bij spotify. Ik was er eerst niet zo voor. Vooral omdat ik eigenlijk niet zoveel van muziek ken. Daarom dacht ik dat ik er niet veel aan ging hebben omdat ik dacht dat je zelf echt moet zoeken naar muziek. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Spotify heeft veel afspeel lijsten al klaar staan en er is voor ieder wat wils. Het kijkt ook naar wat je luisterd en raad dan ander muziek aan die erop lijkt.

Je kunt gratis naar muziek luisteren op spotify(met reclame en andere beperkingen)
Je kunt geen muziek downloaden met spotify. De muziek blijft van spotify en staat nooit op jou computer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij kun je met Spotify onbeperkt hetzelfde liedje luisteren, tenminste, ik luister hetzelfde liedje soms vaker dan 5 keer.
Nee, kost $10,00 pm voor onbeperkt muziek te luisteren.