hoe heet dat lied met een kop koffie in de clip?

Ik ben al een tijd op zoek naar een liedje, maar ik weet niet meer hoe het gaat. Ik kan me alleen nog wat herinneren uit de clip:
Er zit een man in een vrij donkere ruimte achter een piano of tafel, volgens mij het laatste. Er komt ook een kop koffie in voor, ik dacht onder andere in het begin. Het is vrij popperige muziek dacht ik.

Kan iemand mij hiermee helpen?

De man had volgens mij een baardje, trouwens :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedoel je Garbage - Cup of Coffee...?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, het lied ging er niet over :) het kwam gewoon in de clip voor, en dat is wat ik kon onthouden.
Amadea
8 jaar geleden
Ik dacht aan Nickelback - Trying not to love you.
Amadea
8 jaar geleden
Er zijn trouwens echt meer gegevens nodig om te kunnen raden welk liedje jij bedoelt. Er kunnen nu nog tientallen gokken gedaan worden...
Antoni
8 jaar geleden
Uit welk jaar komt deze videoclip (ongeveer)? Het antwoord op die vraag vermindert al het aantal mogelijke antwoorden...
dudemeister
8 jaar geleden
als ik dit zo lees denk ik aan Paulo Conte - weet niet of ik goed zit
Antoni
8 jaar geleden
@dudemeister, zijn naam is Paolo Conte. Goede suggestie, overigens!

Antwoorden (2)

Matt Bianco :Whose Side are you on.
https://www.youtube.com/watch?v=BU4H87kjl90
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Darude, sandstorm