Weet iemand waar je goed geluid / effecten voor een radio jingle kan downloaden?

Ik wil graag radio jingles maken voor mijn eigen radio station maar waar kan ik goede muziekjes / geluid effecten voor op de achtergrond kopen / downloaden? Ik heb zelf al gekeken op youtube etc. maar daar vind je alleen geluid effecten van 2/3 seconden. Hopelijk weet iemand het!

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Antwoorden (1)

Ik zou dit dan gebruiken als je geluid effectjes nodig hebt.

https://www.freesound.org/browse/tags/sound-effects/