Het is niet van Kelly Clarkson maar van Bob Dylan. Het is dus een cover, en de originele titel is "Make you feel my love".
Volgens http://www.last.fm/music/Kelly+Clarkson/_/To+Make+You+Feel+My+Love staat het op het album "Kelly, Kelly, Kelly : live on American Idol".
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja het is een cover maar ook die worden op cd's gezet hoor zoals Adele dat ook heeft gedaan bij dit nummer!
Amadea
9 jaar geleden
Ja, maar jij schrijft 'het nummer van Kelly Clarkson'. Het is haar nummer niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bovendien heeft Amadea gewoon antwoord op de vraag gegeven door de cd te noemen...
Plus voor het antwoord. :)
Er zijn inderdaad meerdere 'To make you feel my love" liedjes.
Van Bob Dylan, Adele en zo te zien ook Kelly Clarkson, maar de originele is volgens mij van Bob Dylan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dat is niet mijn vraag he.....