Bij welk nummer hoort dit piano-intro?

http://members.casema.nl/postiljohn/temp/pianointro.mp3
Het moet van een nummer zijn uit de jaren 2000 tot heden en heeft in de top-15 gestaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Kom bij mij, van Ronny Mosuse
(CD: Altijd oktober, op het No Circus label)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig! Geen Metallica en zeker geen Shalalie Abraham :)

Andere antwoorden (2)

Klinkt als Evanescence, nummer weet ik niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee helaas, ze hebben wel nummers die met piano beginnen, maar deze is 't niet :(
Volgens mij lijkt het op de intro van "Nothing else matters", de artiest weet ik niet, daar velen dit nummer ten gehore hebben gebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt idd griezelig op Nothing Else Matters van Metallica.
+ van mij daarvoor.
Weet niet of het goed is maar de poging is + waard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede poging, maar die intro klinkt toch wel even anders, helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@QMark
Er zijn verschillende uitvoeringen
Maar is het gewoon een quiz en weet jij het antwoord al? Of weet je het echt niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, geen idee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, dan gaan we door met zoeken
maar het blijft wel op nothing else matters lijken, hahaha....
jou intro is natuurlijk maar 6 seconden en ook niet origineel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hier goed naar luistert en je vervang jou piano intro voor de guitaar...... http://www.youtube.com/watch?v=1lljBSQdlvY
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Italklaas, het intro van "Nothing else..." lijkt ook op 'Cafe aan de haven' van Vader A.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, jij gelijk. Maar ook Luci Silvas doet dit nummer Blijf verder zoeken, komt me echt bekend voor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch +1 voor de moeite :)