Wat zijn de beste rock songs die nooit oud worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Die van de beatles.... en Abba....

De nummers van Queen!

Voor mij is dat QUEEN.

Pink Floyd! Daarnaast nog The Rolling Stones en The Doors.

Wat dacht je hiervan? 1 Queen - Bohemian rhapsody 1975 2 Eagles - Hotel California 1977 3 Boudewijn de Groot - Avond 1997 4 Led Zeppelin - Stairway to heaven 1971 5 Deep Purple - Child in time 1972 6 Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale 1969 7 Ramses Shaffy - Zing vecht huil bid lach werk en bewonder 1971 8 Coldplay - Clocks 2003 9 Pink Floyd - Wish you were here 1975 10 Ramses Shaffy - Laat me 1978 11 Coldplay - Viva la vida 2008 12 Meat Loaf - Paradise by the dashboard light 1978 13 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond 1975 14 U2 - One 1992 15 Pink Floyd - Comfortably numb 1979 16 Guns n' Roses - November rain 1992 17 AC/DC - Whole lotta Rosie 1978 18 Alan Parsons Project - Old and wise 1982 19 Metallica - Nothing else matters 1992 20 Beach Boys - God only knows 1966

Bronnen:
http://top2009.radio2.nl/static/downloads/...

Walk of life van Dire Straits http://www.youtube.com/watch?v=kd9TlGDZGkI

Genesis - Mama Queen - Bohemian Rhapsody Guns n' Roses - Novermber rain Pink Floyd - Comfortably numb Led Zeppelin - Stairway to heaven

Elton John, en dan natuurlijk vooral in zijn eerste jaren.

Bizar dat Bruce Springsteen hier nog niet bij staat. Luister maar eens naar het album Born To Run, dan begrijp je wat ik bedoel.

Love is all, van Roger Glover Gaat nooit stuk, altijd zomer, verveelt nooit.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=6sn1UqbbbqQ...

Black Sabbath, of is dat metal? Het is in ieder geval tijdloos!

ace of spades van lemmy (moterhead) Toegevoegd na 23 seconden: motorhead

Aerosmith - Dream on

Love Hurts - Nazareth Nothing Else Matters - Metallica November Rain - Guns and Roses Sweet Home Chicago - Blues Brothers Jailhouse Rock - Elvis Presley Wind of Change - Scorpions We will Rock you - Queen Born to be Wild - Steppenwolf

Stairway to Heaven - Led Zeppelin Johnny B. Goode - Chuck Berry Like A Rolling Stone - Bob Dylan (I Can't Get No) Satisfaction - Rolling Stones Jailhouse Rock - Elvis Presley A Day In The Life - Beatles Bohemian Rhapsody - Queen Good Vibrations - Beach Boys What'd I Say - Ray Charles Papa's Got A Brand New Bag - James Brown Won't Get Fooled Again - Who All Along The Watchtower - Jimi Hendrix (Sittin' On) The Dock Of The Bay - Otis Redding Imagine - John Lennon Born To Run - Bruce Springsteen

Deep Purple - Smoke on the Water Boston - More than a Feeling

one van metalica

een aantal in willekeurige volgorde Ik zoek hier wel naar rocksongs, ik zou er alle nummers van the beatles in kunnen zetten, maar veel klinken iets pop-achtiger Get Back - The Beatles I can't get no satisfaction - rolling stones We will rock you - queen smoke on the water - deep purple stairway to heaven - Led Zeppelin It smells like team spirit - Nirvana The end - the beatles bohemian rapsedy - queen I want to break free - queen Highway to hell - AC/DC Loosing my religion - R.E.M. The summer of 69 - Brian Adams Layla - Eric Clapton seven nation army - white stripes keep on rocking in a free world - Neil Young Helter Skelter - The Beatles

Linda Ronstadt Queen Of Rock (in her days) Zij heeft veel nagelaten: bv: tracks of my tears!!!! (zoek op utube ajb)

Rolling Stones natuurlijk: Angie

Dire straits-walk of life en once upon a time in the west. Johnny Cash-ring of fire(en alles eigenlijk van Cash is tijdloos) Bob Dylan-Sad eyed lady from the lowlands. Elvis Presley-I did it my way

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100