spotify offline nummers worden die opgeslagen op intern of sd card?

als spotify ze op intern geheugen opslaat kost dit toch heel veel mb
en wordt je mobiel toch slomer

samsung galaxy sIII mini

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Nee, je INTERNE geheugen is geheugen in je telefoon, das opsla geheugen, waar jij denkt waar hij het opslaar is het DENK geheugen, die kan alleen vol raken door veel apps te kopen (en weer legen door deze te sluiten) dus het maakt niks uit qua snelheid al zet je ze intern of extern
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus het is op de telefoon geheugen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in je telefoon (zonder SD) zitten er 2 geheugens Denk en Opsla geheugen, je kan geen bestanden opslaan op het denk geheugen, en de snelheid hangt af van het DENK geheugen.. Maar hij slaat op op je SD