welk gitaarboek moet ik kopen voor akkoorden en tokkelen?

Ik zou graag een gitaarboek kopen voor akoestische gitaar voor zowel akkoorden en tokkelen. Ik doe al 4 jaar klassieke gitaar dus een beginner ben ik niet echt allen zijn mijn akkoorden niet zo vloeiend. Iemand enig idee welk boek ik het best zo kopen? Mijn doel is eigelijk om even goed te kunnen spelen als Ed Sheeran (zie filmpje)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (2)

Als je tabs kunt lezen is "guitar tab method"van Hal Leonard,book one-of -two(met cd) een fijne keus.zeker omdat je al cassic geschoold bent, is deze veelzijdige moderne aanpak een aanvulling, waarmee er zeker iets toegevoegd word.
9 jaar geleden
De gevaren van 6 snaren is een goed boek om te beginnen. Geschreven door Bart Peeters.