Is de 'bitch' in 'I love it' van Icona Pop de zangeres of degene over wie ze zingt?

In het liedje 'I love it' van Icona Pop komt de zin 'You're from the seventies but I'm a nineties bitch' voor.
Gaat die 'bitch' over de zangeres zelf of over degene over wie ze zingt?
Zou er dan eigenlijk een komma voor die 'bitch' moeten staan of niet?
Of hangt het gewoon af van je eigen interpretatie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

But im a ''nineties'' bitch betekent in deze context. Ik ben een jaren 90 bitch. Dus het gaat over haarzelf. Andersom kan niet.