Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een programma waarbij ik mp3 liedjes kan ontleden en door elkaar kan mixen? Het liefste gratis.

Met ontleden bedoel ik de zang bijvoorbeeld apart eruit halen of de drum. Of een bepaalde beat. Weet niet eens of dit mogelijk is maar hoor het graag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee. De instrumenten zitten zo door elkaar verweven dat je ze er niet apart uit kunt halen. Jammer maar helaas...
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht ook dat de kans niet zo groot was. Maar hoe doen bekende dj's dit dan? Krijgen ze alles apart aangeleverd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vraag ik me ook al jaren af...
AWM
14 jaar geleden
Ja, in de studio wordt alles met separate sporen opgenomen. Als je die track te pakken hebt, dan is het natuurlijk appeltje-eitje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar niet elke Joop die zichzelf een DJ wil noemen kan hier aankomen, natuurlijk.
En intussen maken die er wel liedjes mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hehe hoe kan ik aan zo'n soort tracks komen? Weet jij dat antwoordman?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan contact opnemen met de producer/studio waar een nummer is opgenomen en vragen of ze je de rechten willen verstrekken.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dus zo niet waar
Je heb een programma, virtual dj genaamd, waarmee de de zang en muziek kan filteren, maar je kan daarbij ook de hoge en lage tonen laten filteren. dus als je het een beetje goed doet lukt het wel ;)

gewoon even googleen en dan intypen virtual dj, je kan het een maand gratis proberen, daarna moet je het kopen of opnieuw proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding