Is er iets om op/om je mond te doen zodat niemand je hoort?

Ik ben soms gewoon zo vrolijk dat ik keihard wil gaan zingen of mee neurien met een liedje... alleen mn kamergenoot vind dat niet fijn zegmaar ;), is er dan een soort mondkapje idee om om je mond te doen, zodat nietmand er last van heeft? dus een kapje of iets voor mn mond, zodat ik lekker mn gang kan gaan?

Dankje als je het weet en je reageert erop!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Poet
9 jaar geleden
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/27/JIM_suitRoyal_Navy_Submarine_Museum.jpg/220px-JIM_suitRoyal_Navy_Submarine_Museum.jpg

Antwoorden (3)

Nee dat is er niet, wel oordopjes voor de ander. En je zult moeten wennen aan elkaar, jij wat minder luid, zij wennen aan dat geluid als het toch af en toe bovenkomt
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Plus. En gelukkig dat er nog blije mensen bestaan.
Er wordt research gedaan naar hoe men antigeluid kan inzetten om storende geluiden uit te faseren, en er zijn al producten voor op de markt, echter heb ik ze nog nooit gezien in de toepassing die jij beschrijft.
Wel bestaan er koptelefoon en in-ear oordopjes met een noise-cancelling feature, dit is ook gebaseerd op anti-geluid en zou voor je kamergenoot een uitkomst bieden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat dacht je van tape?