Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er iets om op/om je mond te doen zodat niemand je hoort?

Ik ben soms gewoon zo vrolijk dat ik keihard wil gaan zingen of mee neurien met een liedje... alleen mn kamergenoot vind dat niet fijn zegmaar ;), is er dan een soort mondkapje idee om om je mond te doen, zodat nietmand er last van heeft? dus een kapje of iets voor mn mond, zodat ik lekker mn gang kan gaan?

Dankje als je het weet en je reageert erop!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Poet
9 jaar geleden
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/27/JIM_suitRoyal_Navy_Submarine_Museum.jpg/220px-JIM_suitRoyal_Navy_Submarine_Museum.jpg

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee dat is er niet, wel oordopjes voor de ander. En je zult moeten wennen aan elkaar, jij wat minder luid, zij wennen aan dat geluid als het toch af en toe bovenkomt
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Plus. En gelukkig dat er nog blije mensen bestaan.
Er wordt research gedaan naar hoe men antigeluid kan inzetten om storende geluiden uit te faseren, en er zijn al producten voor op de markt, echter heb ik ze nog nooit gezien in de toepassing die jij beschrijft.
Wel bestaan er koptelefoon en in-ear oordopjes met een noise-cancelling feature, dit is ook gebaseerd op anti-geluid en zou voor je kamergenoot een uitkomst bieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat dacht je van tape?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding