hoe kun je een spotify play list exporteren naar een ander account?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
65.6K

Het beste antwoord

Je maakt een eigen account aan en gaat naar de afspeellijst. Je maakt een eigen afspeellijst aan en je klikt willekeurig een liedje aan en drukt op Control + A. Nu selecteer je alle liedjes en sleep je deze naar de afspeellijst die je gemaakt heb.

Als je veel volgers had met die afspeellijst is dit niet echt een optie, als de volgers je lief zijn, maar zo werk ik altijd met vrienden die mijn lijst willen,

Succes,
en check mijn afspeellijst (:

Luuk van den Akker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt :) daar kan ik mee vooruit

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je je hele playlist overnieuw moet maken, of je kan dat andere account volgen, en dan heb je tog toegang to zijn/haar lijsten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke bedankt jon71cool :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
No problem.
Je kunt de hele lijst ook mailen en dan opslaan in een andere account. In dat geval de lijst selecteren maar geen nummer aanklikken.