Nieuwe koptelefoon doet het niet goed, hoe kan dit?

Er zit een ingebouwde microfoon in, 3 streepjes op de plug, het geluid klinkt net alsof je onderwater zit. Pas als ik de microfoon knop in heb gedrukt hoor je het goed... is dit te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (1)

Dat komt omdat het apparaat waar je de microfoon inplugt, niet compatible is met de multifunctionele aansluiting.

Er zijn kabeltjes die je er aan kan doen, en die 'splitten' het naar een groene aansluiting (voor de koptelefoon) en een roze (voor de microfoon. Ik zal zo nog even voor je opzoeken of ik deze ergens te koop kan vinden.

Het is waarschijnlijk omdat het een koptelefoon die gemaakt is om te gebruiken i.c.m. bijvoorbeeld een iPhone, die wel compatible is met de multifunctionele aansluiting, of een ander apparaat. Kijk eens op de doos of hier wat over staat aangegeven.