Hoe doen ze dat bij slam fm dat er lichtjes gaan branden wanneer een nummer bijna is afgelopen?

Altijd als er bij slam fm bijna een nummer is afgelopen gaan er lichtjes branden zodat de dj's weten dat ze moeten praten, maar mijn vraag is hoe doen ze dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je draait oorzaak en gevolg om: de DJ zet bij het einde van het nummer de microfoon alvast open met een knopje op het mengpaneel, als waarschuwing aan eventuele andere aanwezigen in de studio gaat dan het rode licht branden. Ook wordt door die handeling de luidspreker in de studio stilgezet om audiofeedback te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Hoe simpel. Plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was niet mijn vraag, ik vroeg hoe ze dat hebben gedaan hoe doe lichtjes aangesloten zitten enzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op een mengpaneel zit een aansluiting om de "on air" lampjes te schakelen.