Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dit bekende party-achtig nummer, waarin het lijkt of ze 'mister le pop" zingen?

Ik hoorde dit liedje een tijdje terug tijdens een feestje, alleen kom echt niet op de naam. Shazam pakte het ook niet. Ik heb een kleine stukje kunnen opnemen. Het is nog redelijk luisterbaar!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
949
Amadea
10 jaar geleden
Je schrijft nu net als de eerste keer dat "ze" zingen. Is het tóch een groep? Want daarna vermeldde je in een reactie dat het één zanger was, en dat het een vrij oud maar heel bekend dance nummer zou zijn. Ik herken niets in het geluidsfragment, hoor vrijwel alleen geroezemoes en geen muziek of zangstem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet alleen dat het gezongen word door een donker iemand. Ik kan het nummer er nog redelijk in horen ondanks het 'geroezemoes'. Hopelijk herkend iemand het nummer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Enig idee uit welke tijdsperiode? Ik dacht even aan Boney M, maar ook Anita Ward met Ring my Bell. Ik hoor wat disco-achtigs maar ook Dance. Moeilijk hoor!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@shua bedankt voor je reactie
Het lijkt inderdaad wel een beetje op dat nummer, maar het helaas niet degene die ik bedoelde.
Ik weet vrijwel zeker dat het liedje boven 2000 is gemaakt, ik denk zelf nog ruim over 2005.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk aan Ring my Bell van Anita Ward, of een remix uitgebracht in de jaren negentig. Zie bijlage voor videoclip van Anita Ward.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding