waarom kunnen wij op het werk geen radio veronica ontvangen?

ik werk in een productie bedrijf en wij hebben gewoon een radio met antenne, er zijn wel radiozenders die we kunnen ontvangen zoals radio 1 2 3 enQ maar we willen graag radio Veronica maar dat lukt niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Als jullie bedrijf over een radio beschikt die gewoon de etherfrequenties kan ontvangen, lijkt het mij raadzaam om op de frequentie van Radio Veronica af te stemmen. Kennelijk zijn alle voorkeuzekanalen al bezet en kun je je favoriete zender Veronica niet beluisteren. Dus mijn advies is om een voorkeuzekanaal in te stellen voor Radio Veronica. Ik weet niet in welke regio jouw bedrijf zich bevindt maar kijk in de toegevoegde link voor de juiste frequentie in jouw regio.
http://www.radioveronica.nl/luister/frequenties

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier nog een link voor de (eventuele) kabel frequenties.
http://www.radioveronica.nl/luister/frequenties-kabelmaatschappijen-en-andere-aanbieders