Waar in Rotterdam kan je goeie drumlessen volgen?

Ik zoek een drumschool in Rotterdam want ik wil gaan drummen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (1)

Op zoek naar drumles in omgeving Rotterdam? Bij Drumles-Rotterdam kan je terecht als je wilt starten met drummen of al (ver)gevorderd bent. De drumlessen zijn gericht op speelplezier, inspiratie en een goede basis voor je drumcarrière!

Inhoud drumlessen

De drumlessen die wij aanbieden zijn onderverdeeld in het leren spelen van diverse drumritmes en het bereiken van een goede speeltechniek. Hierdoor leer je in korte tijd hoe je mee kan spelen met je favoriete muziek of in een band. Verder kunnen we je alles vertellen over de aanschaf en het afstellen van je drumstel. Ook als je al langer drumt kan drumles een goede stimulans zijn! Denk hierbij aan stokkentechniek, roffelen, coördinatie en noten lezen.

Leeftijd

De lessen zijn geschikt voor jong en oud. Voor kinderen geldt een minimale leeftijd van ongeveer 7 jaar. Belangrijkste is dat het kind kan luisteren naar instructies en groot genoeg is om bij de pedalen te kunnen. Uiteraard kunnen we dit bekijken tijdens een proefles.

Tarief

Kinderen kunnen bij ons al terecht vanaf €11,65 per les. Personen tot 21 jaar betalen €17,50 per les van 30 minuten. Vanaf 21 jaar kost een les €21 per halfuur. Je kan het lesgeld in maandtermijnen betalen. Bij betaling per kwartaal of jaar ineens krijg je 5% korting op het lesgeld. Voor meer informatie over prijzen en onze aanbiedingen, kijk op ons tarievenoverzicht.

Gratis proefles

Wil je starten met drumles? Maak dan een afspraak voor een gratis proefles! Tijdens deze kennismaking krijg je een goede indruk van de lessen en kan je beslissen of je verder wilt met drumles.

Locatie: Rotterdam & Capelle aan den IJssel

De drumlessen worden gegeven in wijkcentrum Oud-Charlois aan de Clemensstraat 111 in Rotterdam Charlois.