Lukt het iemand om de stream van radio west te openen?

Kan iemand misschien testen of hij de stream van radio west kan openen. Ik kan namelijk alle zenders openen behalve die. Misschien ligt het aan mijn PC. Ik wil graag naar ADO Den haag luisteren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh kan nu helemaal niks meer horen. moet nieuwe plug inns of zoiets downloaden maar die kan die niet vinden. iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

op deze website staan alle nederlandse zenders met hun stream
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site bij Live Stream klikken op radio en je hoort het verslag, hier geen probleem. Heb je Eredivisie Live dan kun je de wedstrijd op TV zien.