Hoe heet het liedje met de tekst: Zwart-wit zwart-wit voegen zich: aan-een aan-een aan-een?

Al jaren spookt deze zin door mijn hoofd, omdat ik 'm vroeger in een liedje gehoord heb, ergens op een schoolfeest in Zeeland, meen ik. Het was een simpel melodietje, en het zou ook kunnen zijn:
Zwart-wit zwart-wit voelen zich: aleen aleen aleen
Misschien kwamen beide teksten er wel in voor, in verschillende coupletten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
3.5K
takinta
een jaar geleden
je haalt twee liedjes van gaga door elkaar in dit fragment. Zwart wit en loco loco van gaga.
".. is iedereen, alleen? .." (loco loco)
".. zwartwit zwartwit voegen zich, aaneen, aaneen, aaneen, .. " (zwartwit) beide briljante liedteksten en verheffende muziek luister maar terug:
https://www.youtube.com/watch?v=YE0GX5rrTfM (maar die had je al)
https://www.youtube.com/watch?v=hNhIuI6BPtI hartelijke Groet,
Nicole

Antwoorden (2)

GAGA - Zwart wit (1985) .

Zie link voor de muziek.
SimonV
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Goeie! Dus de naam van Lady Gaga is niet zo origineel...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sowieso niet.
Had ze van Queen met Radio GaGa.