Weten jullie welke liedje dit is? The way you move your hips it's driving me crazy.

Hallo, ik herinner me alleen nog de zin '' The way you move your hips it's driving me crazy ''
En ik heb het zo vaak opgezocht op google maar ik kon het niet vinden.
Misschien kunnen jullie mij helpen?
Volgens mij is het een liedje uit de jaren 90.
En een donkere zanger.
Het leek op RnB.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk bedoel je deze.

Toegevoegd na 54 seconden:
Hmm, het toevoegen van een video is vandaag teveel gevraagd blijkbaar. Ryan Leslie - The way you move girl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nee, dat is een recente rapsong. En daar zijn er meer van te vinden. Maar geen r&b uit de 90's.
SimonV
10 jaar geleden
Bovendien worden daar geen hips gemoved.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Recent, recent.. de single is toch alweer ruim 10 jaar geleden uitgebracht, begin '00 dus, wat gemakkelijk verward kan worden met de jaren '90, zeker omdat de vraagsteller aangaf niet zeker te weten of het uit de jaren '90 komt. Een ander, weliswaar recenter nummer, waar wel degelijk 'hips gemoved' worden, is The Bilz & Kashif feat Drega -Spanish Fly
Misschien dat de vraagsteller dit nummer bedoelt?
Is dat niet de rap uit Shakira, Hips don's lie met Wyclif Jean