Hoe kan ik een map met muziek versnellen?

Ik heb een hele map met nummers die ik graag in een wat sneller tempo wil opslaan en daarna branden op cd. Is hier een makkelijk gratis programmaatje voor waarmee ik alle nummers in 1x kan versnellen, niet 1 voor 1.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dit is precies wat je zoekt. Alleen, niet gratis. Die bestaan volgens mij niet. Maar het is niet duur...
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx, ik heb de trial gedownload, nu kan ik 30 dagen vooruit :) Precies wat ik zocht!

Andere antwoorden (1)

ik gebruik altijd windows media player. dan heb je het kopje rippen en daarnaast branden en dan is het een kwestie van de nummers daarheen te slepen. windows media player heeft iedereen wel op zijn pc staan.