wanneer moeten we green day wakker maken?

Het liedje wake me up when september ends levert een discussie op. Moet greenday op 30 september of op 1 oktober worden wakker gemaakt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
30 september 23:59:59

Antwoorden (1)

Op 30 september. Want als de tekst zegt wanneer september eindigt, dan kan dat niet 1 oktober zijn. Op 1 oktober IS september al beëindigd. Als 1 oktober zou zijn bedoeld, dan had de tekst moeten zijn: Wake me up when september has ended.
Amadea