kan je via youtube muziek op je op je usb card zetten ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Legaal: nee.
Illigaal: Ja.

Antwoorden (4)

www.listentoyoutube.com
het is gratis en gemakkelijk.

Kopieer je youtube-url plak hem in de balk. klik op volgende en wacht even.
klik download mp3 here. daarna nog een keer erop klikken in het volgende scherm.

hij slaat het liedje op als mp3 in de map downloads ( hoogstwaarschijnlijk ) en daarna kun je hem overzetten op je usb.card
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zelf heb Clipgrap gedownload! Klein simpel programma waar je de url invoert en dan zelf kan bepalen als wat voor bestand je de video of audio wilt hebben.
http://clipgrab.org
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan alleen met een youtube converter. Ik gebruik deze en dit is verreweg het gemakkelijkste programma dat ervoor bestaat. http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm#.Uj4IBGbCTcc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt ook een ander makkelijk programma. Het heet mp3 Skull. Op www.mp3skull.com kan je ook muziek downloaden.
1 Klik op search.
2.Wel altijd in het kader zelf op 'download' klikken. (Niet op die advertenties!!!) Dat is spam. Dan opent die automatisch een nieuw tabblat.
3. Klik op de rechter muisknop: opslaan als.. En dan heb je hem als het goed is.