Hoe heet het liedje, met een clip van allemaal mensen die zijn ''gemake-overd'' tot dieren?

De clip gaat zo: Er is een zebra, die een soort van club/feestje binnen wil, maar dat is verboden voor zebra's. Dan gaat hij naar huis en verft ie zichzelf helemaal zwart zodat hij op een paard lijkt. Dan gaat hij terug en komt hij wel binnen. Binnen zijn nog meer van die dier-mensen.
Dan gaat hij dansen met een poedel-meisje maar er wordt ontdekt dat hij geen paard is maar een zebra en hij wordt afgevoerd.
Dan moet hij naar de rechter en die bepaalt dat hij schuldig is. Dan wordt hij wakker, vastgebonden op een tafel in een soort slachterij ofzo en wort hij met 2 kettingzagen vermoord door 2 konijnen. De laatste shot is van een leeuw die zijn vlees eet (van de zebra).

Ja ik weet het, echt een hééle rare clip maar ik vond t liedje wel leuk hahaha
Ik weet dus alleen niet meer hoe die heet.
Iemand? :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
3.3K

Antwoorden (1)

Dat is "Kangaroo Court" van Capital Cities.
Amadea