hoe kan ik beroemd worden met piano?

ik wil graag beroemd worden, maar ik weet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
Kan jij überhaupt piano spelen?

Antwoorden (3)

Doe mee aan alle talentenjachten die je maar kunt vinden, waar ook piano gespeeld mag worden, dan maak je kans landelijke bekendheid te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door allereerst goed piano te leren spelen (ik weet niet of je dat al kan). Om een beroemde pianist te worden moet je eigenlijk ook wel veel talent hebben (er zijn namelijk veel mensen die wel gewoon 'goed' piano kunnen spelen, om beroemd te worden zou je dus extra goed moeten zijn (of gewoon geluk moeten hebben ;))

Als je goed piano kan spelen is het misschien een optie om naar het conservatorium te gaan (als dat mogelijk is).

Daarnaast is het een goed idee om mee te doen met wedstrijden, je aan te melden bij een muziekgroep/orkest (dan leer je alvast op te treden) of meedoen met bepaalde talentjachten (zoals bijv. Hollands Got Talent)

Succes met je jacht op roem, het zal leuk zijn voor je als het lukt (:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel oefenen. Heel veel oefenen, het liefst al vanaf jonge leeftijd.