ik heb een cresta CTP 818 maar hoe kan ik liedjes erop zetten?

ik heb dus een cresta CTP818. Maar ik heb geen idee hoe ik liedjes erop kan zetten.. heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je moet eerst zorgen dat je de bestanden die je erop wilt zetten (de muziek dus) in een mapje hebt. Maak dus een mapje aan dat 'Muziek Cresta' of iets dergelijks heet, en waar alleen de tracks instaan die je hebben wilt.

Vervolgens verbind je je apparaat met het usb-draadje wat je bij je apparaat gekregen hebt aan de computer en ga je (ik ga er even vanuit dat je windows hebt, zoniet, reageer even, dan pas ik het aan) naar 'Mijn Computer'. Daar zie je (kan even duren) op een gegeven moment je apparaat staan. Deze kan verschillende namen hebben; Cresta... , een eigen naam of 'verwisselbare schijf'. Maak het dialoogvenster met je apparat erin klein en houd je bureablad op de achtergrond. Zorg ervoor dat je het muziekmapje en je apparaat kan zien en klik vervolgens het mapje aan. Selecteer alle muziek, houd het met je muis vast en sleep het weg. Blijf vasthouden en sleep het naar het icoontje van je apparaat. Je computer zal het nu overzetten en na het loskoppelen kun je muziek beluisteren.

Succes!