Er waren meerdere motorrijders met een race bezig, Morton won die race. Zag het meisje het stripboek lezen in een cafe en nodigde haar uit om in het boek te komen. De serveerster geeft het meisje de bon voor de koffie. Het meisje gaat in het stripboek en de serveerster denkt dat ze weg gegaan is zonder te betalen.

In het stripboek is een soort spiegel waarachter ze er 'echt' uit zien en dat is een soort doorgang naar de echte wereld. De serveerster komt terug, ziet dat ze weg is gegaan zonder betalen en gooit het stripboek weg waardoor de motorrijders terug kunnen komen die blijkbaar niet tegen hun verlies kunnen.

Het meisje kan niet terug omdat de motorrijders de spiegel kapot hebben gemaakt en er volgt een achtervolging. Morten en het meisje komen in een doodlopende gang en Morten kan alleen maar een scheur in het papier maken en het meisje kan zo terug naar de echt wereld.

Ze neemt het stripboek uit de vuilnisbak mee en gaat thuis verder lezen. Eerst zie je Morton voor dood liggen, dus gepakt door de boze motorrijders maar dan staat hij toch op en probeert zich uit de kaders van het stripboek te bevrijden. Dat lukt hem uiteindelijk, net op tijd voor een goed einde van het stripboek.