Hoe heet dit nummer en wie zingt het?

Het gaat om het nummer dat wordt gezongen in de volgende reclamespot:

Er komt een mooie vrouw de lobby van een hotel binnen. Ze gaat zitten werken aan haar laptop en maakt oogcontact met een mooie man. De man legt in het voorbijgaan zijn kamersleutel op haar tafel en loopt nonchalant weg. De vrouw lijkt verrast, maar pakt vervolgens de sleutel en legt hem bij een dikke oude man op tafel en loopt weg.

Erg hilarisch filmpje, maar ik wil graag weten om welke muziek het gaat. De soundtrack van deze spot.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

een tip weet niet hoe het heet maar zoek het op en probeer altijd de belangrijkste woord die er in zit die dus het vaakst wordt gebruikt dan klik je op een liedje en dan kijk je welke het is

bijv. dejavu

bij youtube

klik een paar aan en zie welke het is

ps mensen kunnen meestal geen antwoord geven op het filmpje die kijken ze niet luisteren alleen het liedje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja de zin "In de still of the night" bijvoorbeeld levert wel een liedje op, maar dus niet het goede.