Hoe heet het liedje waarin herhaaldelijk 'can you feeeeeeel the love' wordt gezongen door een zangeres?

can you feel the love, het is een dance nummer volgens mij

10 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (3)

Dat is Eva Simons, een Nederlandse zangeres.

Toegevoegd na 7 minuten:
Vraag verkeerd gelezen, liedje heet dus 'This is love".
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
De vraag is echter niet hoe de zangeres heet, maar wat de titel van het liedje is.
This is love heet het liedje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de film de leeuwenkoning werd het nummer 'can you feel the love tonight' uitgevoerd door Kristle Edwards, Joseph Williams,Sally Dworsky, Nathan Lane  en Ernie Sabella. Tijdens de aftiteling is de versie van Elton John te horen, de versie die ook verscheen op single. In 1994 won het nummer de Academy Award voor Best Origineel nummer . Elton John won voor dit nummer ook een Grammy Award .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat nummer is eerder: caaaan you feeel the love
En niet zoals gevraagd: can you feeeel the love.