Ringstones stoppen zie uitleg

Een tijdje geleden heb ik via 7050 n ringtone van doe maar aangevraagd. Kryg nu om de 2 dgn n ringtone gestuurd wat flink wat geld kost. Hoe stop ik dit? Heb al vanalles geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Mobileguardian.tv geeft u de mogelijkheid om uw telefoonnummer of dat van uw (minderjarig) kind kosteloos te blokkeren voor sms-diensten. Op deze manier voorkomt u het gebruik van (betaalde) sms-diensten. Bij het invoeren van het mobiele nummer zal Mobileguardian.tv de aangeboden sms-diensten blokkeren voor de nummers: 4050, 5007, 5028, 6464, 7050, 7080, 4443, 4010.

Het blokkeren van Mobiele telefoonnummers via mobileguardian.tv is gratis. U dient de telefoon bij de hand te hebben om de telefoon te blokkeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Eerst heb je een 'aanmeldingssms' gestuurd. Bijvoorbeeld Ring AAN.
Probeer nu in plaats van jouw woord (in dit voorbeeld Ring), en dan AAN, nu UIT.
Dus Ring UIT
of Ring STOP
Dit kan helpen, werkt in veel gevallen namelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk bij de link even.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat je ook (eerst) kan proberen, is gewoon 'stop' te smsen naar 7050.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op onderstaande site kun je je telefoonnummer kosteloos blokkeren voor sms-diensten:

http://www.mobileguardian.tv/form.php?country=NL