Jaren geleden hoorde ik op de radio een nederlandse parodie op het liedje the end of the road van boys 2 men weet iemand deze parodie zong?

Van wie is de nederlandse parodie op het liedje van boys 2 men the end of the road?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Dat was Bert Jacobs, in 1997. Het werd opgenomen bij Radio Amsterdam. De tekst was gebaseerd op Giddy up go van Gerard de Vries, en de muzikale basis was dus "End of the road" van Boyz II Men.

Toegevoegd na 4 minuten:
De titel van het lied was 'Wigbold'.
Amadea