Is de kans groot dat ik een virus krijg als ik iets download op Rapidgator?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, warez staat daar vaak om bekend. Met name als de bron onbekend is en het vaak kleine bestanden betreft is het aan te raden onbekende bestanden niet te downloaden ivm veiligheid.

Het beste antwoord

Ja de kans is erg groot, maar als je een goed anti virus systeem hebt dan komt het virus niet in je computer. Je kan anders ook een antivirus systeem gratis downloaden.
Dit is de link
http://free.avg.com/nl-nl/homepage
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn impressie is dat die kans niet zo groot is, zolang je het met mate doet. Ik download af en toe dingen van sites als Rapidgator, heb nooit iets van antivirus notificaties/virussen gemerkt. Zolang je je gezonde verstand gebruikt, en een antivirus, kan 't best af en toe.
Let er bij Rapidgator trouwens op dat je dat vinkje wegklikt voor je download, anders krijg je zo'n dubieuze .exe bestand i.p.v. wat je wilt downloaden.