Kan iemand een partituur van Hardest of hearts - Florence and the machine geven? Bedankt!

Ik doe mee aan een soort optreden op school en ik vind nergens een partituur van dit liedje. Ook geen tutorial op Youtube, als iemand dit kan maken, ben ik die persoon voor eeuwig dankbaar! Alvast bedankt ;)

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik zoek eigenlijk vooral de noten die je speelt op de piano, genoteerd in een partituur, niet de akkoorden. Een filmpje waarin men uitlegt hoe je het speelt, is ook altijd welkom! :)

Toegevoegd na 22 uur:
Of weet er iemand een goede site, waar je dergelijke partituren kan vinden? Het is niet zo'n bekend liedje Hardest of hearts, maar ik dacht toch dat ik het sneller ging vinden (:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Via onderstaande link kan u die downloaden.

Toegevoegd na 23 uur:
Voor piano zijn er een aantal te vinden op het www, bv http://pianotte.szm.com/ of http://www.musicnotes.com/piano/
Zoek eens op google met als sleutel "music sheet for piano"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar het zijn vooral de noten die ik zoek, niet de akkoorden. Toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt toch voor de sites, maar ik zit al de hele morgen te zoeken en ik vind jammer genoeg niets :( Blijven verder zoeken zeker? ;)