Hoe heet het liedje met in de tekst, i need a girlfriend you want a boyfriend?

Ik ben opzoek naar een nummer dat deze lyricus bevat. Het kan ook andersom zijn. Het blijft zo erg in mijn hoofd zitten en wil graag het hele nummer horen :-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad je aan om het aan Dokter pop te vragen, (alias Gerard Ekdom, van 3FM)
http://go.3fm.nl/effe-ekdom/pagina/dokter-pop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je weet of het door een man of vrouw wordt bezongen weer je in ieder geval welk woord eerst komt. Weet je helemaal niets anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En is het echt 'need' of kan het ook 'want' zijn?

Antwoorden (1)

Gokje: C-Side Boyfriend Girlfriend.